۶ پاسخ

اگ وزن نگیره ینی رفلاکس دارل

شما ک شیر خودتون میدید خیلی باید مراعات کنید تو خورد خوراک

دوقلوهای داداشم رفلاکس داشتن دکتر رفتن شیر خشک ترویتال ای آر براشون نوشتن با یه نوع پودر بهشون میدادن کمتر بالا بیارن

اگه بعد از هر بار شیر خوردن نند تند بالا بیاره رفلاکس عزیزم

شیر خشک ای آر میدین

بعد ۶ ماه بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام💙 مامان گل پسرام💙 هفته بیست‌وششم بارداری