اگ وزن نگیره ینی رفلاکس دارل
شما ک شیر خودتون میدید خیلی باید مراعات کنید تو خورد خوراک
دوقلوهای داداشم رفلاکس داشتن دکتر رفتن شیر خشک ترویتال ای آر براشون نوشتن با یه نوع پودر بهشون میدادن کمتر بالا بیارن
اگه بعد از هر بار شیر خوردن نند تند بالا بیاره رفلاکس عزیزم
شیر خشک ای آر میدین
بعد ۶ ماه بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.