اگه بچه ای رفلاکس داشته باشه چیجوری خوب میشه

۲ پاسخ

گذر زمان

رفلاکس درمان نداره دارو میدن کنترل میشه فقط
چند تا راهکار هم داره که کمتر بشه
تشک آنتی رفلاکس. شیر کم کم بدی هر دفعه ۱۰ دقیقه ایستاده نگهش داری
سعی کن آروغ بزنه
و صبوری تا زمان بگذره و بزرگتر بشه و بهتر بشه

سوال های مرتبط