۹ پاسخ

چه علائمی داره دکتر بردیش چی گفته
دختر دوستمم بالا میاره

تازه شروع ماجراست😅

رفلاکس خیلی اذیت میکنه نی نی‌ ها رو 🥲🥲

خیلی سخته خیلی 🤕🤕

بدترم میشه

دقیقااا🥲.

عزیزم ی قرص خارجی هست خیلی جوابه یک دومشو میریزی تو آب قشنگ آروم میکنه اگه بتونی گیرش بیاری خیلی خوبه

من قطره گرفتم براش فعلا جواب داده

خواهر هنوز کجای کاری 🥲

سوال های مرتبط