لعنت به رفلاکس که با هیچی خوب نمیشه

۶ پاسخ

لعنت

اخ هر سری دخترم بالا میاره چشمام درمیاد🥲

منم پسرم داره رفتم دکتر بهش شیر ببلاک ای ار مخصوص برگشت محتویات معدس دوبار درروزیبار ده صبه ییار ۴ بعدازظهر میدم خیلی خوبه راحت میخابه

پسر من از دو هفتگی رفلاکس پنهانش شروع شد.
خس خس سینه، حالت عوق زدن و گرفتگی گلو،
همه اینها باعث شده می‌تونه راحت شیر بخوره و راحت بخوابه.
دارو هم هر دکتری میرم اس امپرازول میده که خیلی جوابگو نبوده تا حالا.

چ علائمی داره عزیزم؟
میخام بدونم پسر منم داره یا نه

باید باهاش کنار بیای
منم موهام سفید شد باهاش،دارو چی میدی بهش؟؟

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۳ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی