قربونت برم صبور باش
ناشکری نکننننن و اینجوری نگوو🥹🥺
روزای خوبی تو راهه
الهی ک خداحفظش کنه 💕😘
رول میرابل هم میگن خوبه
صبور باش
میگذره این سختیا
نوزادن دیگه
اخ گفتی من ک خیلی خسته م😔
پسر منم داغوووووون بود بهش اهورا نینی دادم خیلی بهتر شد توهم امتحان کن
وای آره من خودمم دارم از پا میفتم احساس میکنم تب و بدن دارم🥹🥹🥹
الهی بگردم عزیزم فقط میتونم بگم صبور باش میگذره
آی گفتی خاهر بچه منک مریض شده سرماخورده دوسه روز خواب ندارم ازبس بی قراره
هعی 😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.