۹ پاسخ

قربونت برم صبور باش
ناشکری نکننننن و اینجوری نگوو🥹🥺
روزای خوبی تو راهه
الهی ک خداحفظش کنه 💕😘

رول میرابل هم میگن خوبه

صبور باش
میگذره این سختیا
نوزادن دیگه

اخ گفتی من ک خیلی خسته م😔

پسر منم داغوووووون بود بهش اهورا نینی دادم خیلی بهتر شد توهم امتحان کن

وای آره من خودمم دارم از پا میفتم احساس میکنم تب و بدن دارم🥹🥹🥹

الهی بگردم عزیزم فقط میتونم بگم صبور باش میگذره

آی گفتی خاهر بچه منک مریض شده سرماخورده دوسه روز خواب ندارم ازبس بی قراره

هعی 😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۳ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی