۵ پاسخ

شیشه شیر خیلی مهمه، من ایرانی گرفتم همش نفخ و دل درد میگرفت، اونت گرفتم خیییلی خوب شده، ۲۰ دقیقه هم روی شونه قشنگ اروغ بگیر و دلش صاف بشه بعد بزارش پایین، البته میگن دکتر براون برای کولیک بهتره..

قطره دایمیتکون بده

ای کاش بود برامن که دوقلوعن دیگه داغونم
هرکاری میکنم نمیخوابن فقط گریه میکنن

قطره اینفاکول بده

خیلیییی خیلیی وحشتناکه کولیک
بخدا انقد نخابیدم کل استخونام کل بدنم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی