گربپ میکسچر خارجی بده
یاد اون موقع های نیارا افتادم
ده مدل قطره امتحان کردم هر کدوم ۳/۴روز یا کمتر جواب بود براش
ولی گریپ واقعا خوب بود
حتما امتحانش کن
عزیزم قطره اینفاکول رو حتمااااا بگیر بهش بده
یک هفته مداوم بهش بده تاثیرشو کم کم میبینی
عزیزم منم دخترم اینطوری بود
تا 14 15 روزگی
تا روز 13 بدر که رفتیم بیرون اونجام دخترم خیلی گریه کرد
پسرعموم گفت فقط بهش عرق کاکوتی بگیر بده بچه ماهم اینطوری بوده فقط همین کمکش کرده
وگرنه اونام شب تا صبح تو ماشین میچرخوندن، سشوار و هود زیاد تأثیر نداشته براش
میگفت یکی از دوستاشون شمالی بوده اون بهشون راهنمایی کرده
اینام گرفتن دادن به بچه میگه روز اول که دادیم 24 ساعت تمام بچه خوابیده فقط شیر به شیر بیدار میشده
خلاصه حرفم اومدم خونه دنبال عرق کاکوتی هم رفتیم فعلا پیدا نکردیم
خود گیاهش رو گرفتم دم میکنم داخل شیرش میریزم میدم بهش میخوره
خداروهزار مرتبه شکر خیییییلی خییییییلی آروم شده ماشاالله
خوابش عالیه
دختر منم جوری گریه میکرد از شب تا صبح یک بند حتی شیر نمیخورد
بیمارستان بردیم گفت باید آزمایش بگیریم ازش
اینو من از 14 یا 15 فروردین مرتبط دارم هرروز چندمرتبه میدم بهش واقعا جواب گرفتم
اگر شماهم صلاح میدونی اینکار رو بکن
الان باز یه سری از دوستان میان به من حمله میکنن تو دیگه کی هستی که به بچه اینو دادی 😅😅
والا من فقط تجربه خودمو گفتم
چون خودم به دوتا بچه هام تا حد ممکن گیاهی دارو دادم از بدو تولدشون مگر در زمانی که دیگه دسترسی نداشتم یا ضروری بوده دارو دیگه دادم خداروشکر راضی هم هستم
من کولیکز میدادم آروم میشد،هم اینکه بغلش میکردم راه میبردم،صدای سشوارم تا یه مدت جواب میداد
مامان جان اول اینکه نگران نباش تقریباً همه مادرا این تجربه رو کم و بیش دارن دخترمن کولیک ، نفخ رفلاکس شدید جهشی , یبوست داشت همه روش های درمانی ،قطره ها رو امتحان کردم تا اینکه قطره کولیک ایز و اینفاکول و شربت گریپ میچستر درمان شد . خیلی دکتر بردیم امتحان کن ولی خداروشکر خوب شد آرومه فقط .یبار صبح یبار عصر.
شربت گرمیچر.قطره بایولاکت.شربت اهورا نی نی عالی هستن برای کولیک
سلام همه بچه ها کولیک دارن البته تا دو سه ماهگی شاید بیشتر زمان ببره خوب میشه بهش شربت گرمیچر بده قطره کولیکز عالیه قبل شیردهی واینکه تو ماشین سوار کنی دور بدی تاثیر داره بچه منم کولیک داره عاشق ماشین سواریع😂 دوساعت دور میدم راحت میخوابه نگران هم نباش
ایرانی هم کولیف هم امتحان کنید
اگر خارج از کشور کسی دارین بگین قطره sab simplex بخرن عالیه اب روی اتیش
کاری ک من کردم تا آروم شد این بود ک قنداقش کردم(از این چسبیا)برقا رو خاموش کردم رو پام تکونش دادم پستونک قطره کولیف بهش دادم خوابید😮💨
قطره خارجی اینفکول تهیه کنین از سیسمونی فروش ها
تجربه این شرایط رو داشتم وحشتناکه نمیدونی باید چیکار کنی..بچه هی گریه شدید میکنه نمیتونیرساکتش کنی توام گریت میگیره
کندر بدین و حیل بهتره همه چیه
برای کولیک بهترین کار اینه ک بچتو بزاری داخل نَنی ترکی -خیلیی تاثیر داره -تایم شیرش منظم کن هر دوساعت بهش شیر بده سیر ک شد دوساعت بعدی هینش اصلا بهش شیر نده _اگر گریه کرد بزارم تو ننی ترکی اگر پستونک بگیره هم خیلی خوبه تاثیر داره —همه اینارو پزشک ب من گفت برای کولیک من انجام ک دادم بچم اصلا اذیت نشد
دقیقااا منم امشب تو همین شرایط بودم دیگ دارم هلاک میشم،من اینفاکول و سگانوز دادم ولی فایده نداره انگار دکتر فقط الان تو اوجشه تا دوماهگی یکم بهتز میشه،تا اونموقع دیگ من از بین رفتم😭😭😭
صدای سشوار رو امتحان کن براش
واسه من بعضی وقتا اینطوری آروم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.