۵ پاسخ

واقعا خیلی زجر کشیدم حالامیگن ۴ماهگی بدتره

وای ننه🥺دوسه روزه پسرم خوب شیر نمیخوره نبردم واکسن بزنه...چند کیلو بود؟

ای خدا ننه قربونت 😘😘😘😘😍😍😍

چتینلغی ایکی گوندی
اول گون درد
ایکیمجی گون تب
و تمام
فقط استا رو ب موقع بده و امروز پاهاشو آروم مثل قنداق با یه پارچه نازک مثل روسری ببند ک زیاد تکون نده

الهی بمیرم ننه🥹🥲
واقعا لعنت ب واکسن
میتونم بگم بدتر از ختنه بود

سوال های مرتبط

مامان روشا مامان روشا ۲ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان سوران مامان سوران ۲ ماهگی