واقعا خیلی زجر کشیدم حالامیگن ۴ماهگی بدتره
وای ننه🥺دوسه روزه پسرم خوب شیر نمیخوره نبردم واکسن بزنه...چند کیلو بود؟
ای خدا ننه قربونت 😘😘😘😘😍😍😍
چتینلغی ایکی گوندی
اول گون درد
ایکیمجی گون تب
و تمام
فقط استا رو ب موقع بده و امروز پاهاشو آروم مثل قنداق با یه پارچه نازک مثل روسری ببند ک زیاد تکون نده
الهی بمیرم ننه🥹🥲
واقعا لعنت ب واکسن
میتونم بگم بدتر از ختنه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.