من دخترم ۷ ۸ماهش شد واسش میزدم🫠🫠
عزیزم زوده. بزار دوساله بشه حداقل
بعد یکسالو نیمگیش میتونی فقط پاهاشو لاک بزنی
منم دلم دخمل خاست🥺❤
وااااای من سلطان لاک خاورمیانه هستم.😁لز بس که لاک دارم. منم انقدر ذوق دارم به یه سنی برسه که بتونم لاک بزنم براش که نگوووو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.