۵ پاسخ

من دخترم ۷ ۸ماهش شد واسش میزدم🫠🫠

عزیزم زوده. بزار دوساله بشه حداقل

بعد یکسالو نیمگیش میتونی فقط پاهاشو لاک بزنی

منم دلم دخمل خاست🥺❤

وااااای من سلطان لاک خاورمیانه هستم.😁لز بس که لاک دارم. منم انقدر ذوق دارم به یه سنی برسه که بتونم لاک بزنم براش که نگوووو

سوال های مرتبط

مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی