بخاطر بچه نرفتیم
من هرچی فکر کردم کسی نداشتم برم پیشش همه برا خودشون رفت سیزده بدر منم تنها موندم خونه شوهرم سرکار
من بخاطر که پول نداشتم نرفتم
خونه ☹️☹️
بخاطر بچم نرفتم نشستیم خونه پدرشوهرم.
بخاطر دخترمهوا سرده و اینکه دخترم اصلا میریممهمونی جایی واینمیسته
دلم میخواد برم ولی هیچ کس نمیبره منو
شوهرمم که قهره
من چون شوهرم سرکاره بچه ام هنوز چله داره . خوابم میاد . آوا با بابامینا رفت
بخاطردخترم نرفتم
من نرفتم بارون آمده همه جا گله حوصله ندارم بقیه رفتن گفتم من میمونم خونه حوصله ندارم
منم خونم بخاطر دخترم چون اینجوری آرامش داره و برام مهمه که بچم آرامش داشته باشه انشالا سال دیگه
خونه مادر شوهر هستیم ، به زوووووووورررر ، هر لحظه ممکنه دعوا راه بندازم حوصله هیچچچچچ کدومشونو ندارم
شوهرم شیفته
به خاطر بچه ام 😊
بخاطر دختری نرفتیم بیرون،آخه هنوز خیلی کوچیکه🥲🥰
ما هم خونه ایم. دیشب آش رشته درست کردم امروز ناهار خوردیم کاهو سکنجبین هم آوردم الان. شوهرم با دختر دو ماهم توپ بازی کرد 😄 سیزده رو بدر کردیم خلاصه. بیرون خطرناکه😞
خونه چون پدرشوهر دبروز فوت کرده
ما هم خونه مادرشوهر هستیم حوصله ندارم خوابم میاد😪
منم نرفتم بچه هنوز کوچیکه اذیت میشه
بخاطر بچم
من با شوهرم دعوا کردم😶😑هیجام قرار نیست منو ببرهض😭🤦🏻♀️
من بزور شوهرم اومدم خونه پدر شوهرم تو باغشون حوصله هیچکدوم ندارم تو ماشین نشستم به بهانه دخترم که گریه میکنه
ما هم خونه این
من خونه موندم بچه هم بردم حمام تمیز شد 🙂
چون اصا حسش نیست امسال 🫠
بخاطر پسرم نرفتسم و اینکه حوصله هم نداریم 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.