نه
امسال واقعا خوشحالم بخاطر بچه بهونه دارم نرم
با تمام وجودم از سیزده به در و بیرون رفتنش متنفرم
بخاطر دخمل جونی نه چون کوچولوه هوا هم سرده مریض میشه🙁
من تا ۴۰ روزگی دخترم نمیخام جایی ببرمش
نمیدونم
معلوم نیست اگه بارون نیاد میریم
اره حتما میریم
ما از زمان کرونا جایی نمیریم😭
شاید اره شاید نه بستگی به مود همسر داره
اگه بارون نیاد آره
نه با بچه کوچیک چ کاریه
من نه پسرم خیلی کوچیکه
هواخوب باشه آره شکرخدا سال ب سال همینو بیرون میریم
من که نه
اگه امریکا بزاره بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.