سیزده بدر میرین بیرون؟



کولیک رفلاکس شیرخشک

۱۴ پاسخ

نه
امسال واقعا خوشحالم بخاطر بچه بهونه دارم نرم
با تمام وجودم از سیزده به در و بیرون رفتنش متنفرم

بخاطر دخمل جونی نه چون کوچولوه هوا هم سرده مریض میشه🙁

من تا ۴۰ روزگی دخترم نمیخام جایی ببرمش

نمیدونم

معلوم نیست اگه بارون نیاد میریم

اره حتما میریم

ما از زمان کرونا جایی نمیریم😭

شاید اره شاید نه بستگی به مود همسر داره

اگه بارون نیاد آره

نه با بچه کوچیک چ کاریه

من نه پسرم خیلی کوچیکه

هواخوب باشه آره شکرخدا سال ب سال همینو بیرون میریم

من که نه

اگه امریکا بزاره بله

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۲ ماهگی