بچه ها شما نی نیتون سیزده بدر بردیذ

۲۹ پاسخ

نه

نه هوا سرده ترسیدم سرما بخوره، با بچه کوچیک سخته بری بیرون

نه موندم خونه البته سخته با نوزاد رفت بیرون

ن تو حیاط سیزده در کردیم

پاچادرزدیم توحیاط اوردمش توچادر

اره ولی چادر زدم باد نخوره بهش

اره هوا خوب بود

آره ولی همش یا تو‌چادر بود یا تو ماشین هوا سرده بود مشهد

ن عزیز تو حیاط عمو شوهرم سیزده بدر بود من که تا حیاطم نرفتم 🤕

نه خونم

اره من بیرونم
ولی دوس داشتم بمونم خونه
بد نبود

نه عزیزم من خونه ام

نه تو خونه به در کردیم🤓

چرا من اومدم بیرون ولی باغ یکی از اشناهامون اومدیم تو خونه ...بیرون خیلی سرده جرات نمیکنم برم

بله توی باغ شوهرخالم

خودمونو نبردیم چه برسه نینی😂

نه خونم هواسرده

ن خونه ام

نه عزیزم

نه موندم خونه

نه دو سه بار بردمش بیرون برا دکتر اومدم خونه بعدش خیلی اذیت کرد

امروز هوا آفتابیه اومدیم توی حیاط سیزده بدر🫠

اره اومدیم ولی همش خابه😅

تصویر

نه موندم خونه

نه نرفتیم

اره بردم ولی تو ماشینه

سخته شاید تا حیات ببرم

سلام عزیزم اره
دیروزم ختنه ش کردم
استامینوفن دادم تو کریر خوابیده
هوا هم که خوبه

سلام نه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان نخود🤎 مامان نخود🤎 ۱۶ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی