۲۲ پاسخ

ما هم همینطور😞

ماشین نداریم و خونه میمونیم
از مادرشوهرم اینام متنفرم و نرفتم باهاشون👌🫠خونه موندنو ترجیح دادم😂

دو ساعت رفتیم بیرون،از دماغم درآورد اون بیرون رفتنو،مثه جت جنگی برگشتیم خونه🫤

بهترین کارمن رفتم انقدر خسته شدم بچه عذیت شد ک نگو

زدیم به دل جنگل😊

رفتیم با مامانم اینا بیرون
خداروشکر دخترم ساکت بود امروز

خونه

منم خونه مامانم

خانه مادرشوهرم چون دخترم شنبه واکسن داره جایی نرفتم گفتم هوا سرده

خونه،هوا بیرون خنکه برا نینیا،بچه من ک‌هوا بهش بخوره نفسش قط میشه😑😕حالا بیرون رفتن و بیرون موندن و هوای خنک پیش کش

گلم دخترت چن کیلوعه ؟

خونه و تمااام
به دردسرهای بعدش نمی ارزه 😂

خونه هستیم عزیزم.من سیزده بدر الان دیگه اصلا دوست ندارم برم بیرون.هفت ساله که اصلا حوصله شو‌ندارم.ولی خب روزهای دیگه دوست دارم.مثلا یکی دو هفته ی دیگه هوا عالی تر میشه

خونه ایم چون هم کمرم رگ به رگ شده هم بچه کوچیک داریم

خوووونه

خونه ایم

خونه هستیم

خانه و دیگر هیچ😅

جنگل طایفه پدری فامیل شوهر ک فاز هامون بهم نمیخوره😂
مجبورم دیگ کاریش نمیشه کرد

خونه تشریف داریم هوا سرده دخترم سرما بخوره کوفتم میشه پس ترجیحم خونه اس😩😩

ماهم خونه

میزیم باغمون

سوال های مرتبط