۱۱ پاسخ

هیچ جا نرفتیم و نمیریم

به جز پدر و مادر و مادربزرگا
خونه ی بعضی از عمو و دایی و خاله و عمه های خودم و همسرم
خونه ی خواهر برادرام و بعضیا بچه ها رو بردم
بعضی جاها که شلوغتره و رفت و امدمون سالی یه باره بچه ها رو نبردم

گذاشتم پیش مادرم رفتم چارتا جا

خونه چندتا بزرگتر همون روز اول رفتیم

من هیجا نبردمشون

فقط خونه مامانم اینا رفتم
مادرشوهرم هم چون تو یه خونه ایم میرن و میان دیگه فعلا نرفتیم امشب میریم 😁

فقط خونه پدر و مادر خودم و همسرم و خواهر برادرامون

من فقط خونه ی مادرشوهر رفتم و خونه ی دوستم الانم می‌خوام برم خونه ی خواهرم میبرمش نمیتونم جایی بچمو بذارم

خونه اقوام درجه یک رفتم و بردمش

تا الان جایی جز طبقه پایین خونه مادرشوهرم نرفتم و اومدن دیدنم. ولی میخوام خونه مامان خودم و خاله شوهرمم برم فقط همین

اره رفتم میریم😅

سوال های مرتبط