۱۷ پاسخ

برا منم همینطور ولی همشو شوهرم خرج کرد رفت

من کادو تولد و عیدی ها رو جمع میکنم میدم سکه یا طلا براش

شماها کجااین ک اینقد عیدی میگیرین 🤣🤣 طرف ما خیلییی ک بدن ۱۰۰ 🤕🤣😂
دوتا دخترام باهم هنوز یه تومن نشده چیشو بدم ب طلا 🤣😂

۲۰ملیون گرفته تا الان اره برمیدارم😅😁🤭

پسر منم ۶ تومن عیدی گرفت تا الان😍عیدی خودمو هم میدم به پسرممم

من دلم نمیاد وجدانم نمیذاره🤣🤣
بدم پسرم بزرگه نمیشه گولش بزنم🤣
براش طلا بگیر

عزیزم این اباژورو از کجاخریدی؟

ن واس خودشه دیگ واسش طلامیخرم

من میزنم به جیب🤣🤣🤣

دیشب چهار تومن عیدی گرفت هنوز جایی نرفتیم
عیدیهاشو میدم داداشم براش طلا می‌ذاره کنار بعد یه پلاک و زنجیر اسم خودش میگیرم

من پارسیاناش و نگه میدارم نقدی هارو باباش میزنه به جیبش 😂

تا الان ۱۵ تومن
طلا یا دلار😂

من دخترمو جای نبردم عید دیدینی

من دلم نمیاد.پول می‌زارم روش سکه میگیرم براش. دختر بزرگمم همشو سکه گرفتم الان کلی سکه داره

فکر کنم بیس تومن شده عیدی هاش
منم به جیب زدم😂

ماهم تقریبا همینقدر همشو خودم میزنم به جیب😂😆

میشه عکس کامل مبل هاتون ببینم

سوال های مرتبط