۴ پاسخ

ولی ترجیح میدم نبرم بیرون چون همش میخواستن بغلش کنن و بوسش کنن من نمیزاشتم

آره کسی باشه کمکت کنه خوبه

آره رفتم خونه عموم اینقدر جیغ جیغ کرد اومد خونه🥴

نرفتم ولی حس میکنم سخته

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی