۸ پاسخ

ن فک نکنم وقتی اجیل شده کیلویی ۲۵۰۰
میوه کیلویی ۱۰۰ ب بالا
خب بنظرت منطقیه بریم خونه بقیه دلخوشی میمونه؟؟؟

بستگی به عادت خودت داره دیگه اگه اهل مهمونی باشی باید ببری من اهل مهمونی نیستم دخترمم جایی نمی برم

اره چرا نبریم مگه چی میشه من دخترم۶اسفند دنیااومد رفتم عیددیدنی هامو مشکلی نبود

اصن عید دیدنی فک کنم امسال نداریم

چرا نریم؟؟؟؟

نه گلم

اگه ب من باشه نه
اما شوهرم قبول نمیکنه

نه عزيزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌وپسرک🐥💙 مامان جوجه‌وپسرک🐥💙 ۱۶ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی