۳۶ پاسخ

تا ایران آباد نشه و درست نشه هیچ وقت دیگه نمیارم دلم الانشم برای بچه ام میسوزه که تو ایران

تصمیمی برای دومی ندارم شاید هیچ وقت دیگه اقدام نکنم

بنام خدا هیچوقت...خدا همین یه دونه رو واسم سالم نگه داره کافیه

خیلی دلم میخواد زود بیارم فاصلشون کم باشه اما تا اگه اوضاع آروم و خوب نشه نمیشه همین ی دونه هم فعلا عذاب وجدان دارم براش

هیچ وقت

من دوتا دارم خداروشکر....اولا که دیگه نمیشم مگر با تجویز دکترم باشه دوما....

انشالله هروقت اوضاع خوب بشه و مملکت درست بشه سه سال یا چهارسال بعدش

شاید هیچ وقت ،دلمون میخواست تجربه کنیم مامان بابا شدن چه شکلیه ،همین یبار کافیه
همیشه هم دلمون دختر میخواست که خدا بهمون بخشید

فکر نکنم دیگه بیارم اگه بیارم شاید ۵ سال دیگه

۳سالگی نینی

صدسال دیگه

ایشالا بعد ازادی ایران و دو سالگی پسرم💙

هیچوقت هیچوقت

هیییچوقت

هاااان سحررر سوالای عجیب میپرسی امروز😂😂

۲سالگی آراد
چون خودم تک فرزند بودم میدونم سخته تک بودن

همین یکی بسه 😍

من بین اولی و دومیم ۵ سال فاصله دادم

فعلا اینقدر اذیت شدم از سزارین ک توبه کردم🤣🤣

هیچ وقت همین یدونه بسهههههه😂

به نام خدا .هیچوقت

😒😒😒😒😒😒

هیچچچچ وقتتتتتت🥴😐

هیچ وقت غلط بکنم جانم رفت خدا همینو بهم سلامت بده شکر

هر وقت خواست وصلاح خدا بود

نمیتونم بهش فک کنم😂
شاید وقتی کمبود خوابم جبران شه

هیچ وقت

۴.۵سال دیگ

هر موقع پسرم رفت دانشگاه ☺️

احتمالا ۴ یا پنج سالگی دخترم

من یکی شرف ندارم اگ دوم بیارم😆🤣بی حیام اگ دوم بیارم
چقدر درد چقد رنج کشیدم ک خداشاهده فقط
استرس منو کشتتت
الانم بلاتکلیف ک دکتر میگ سز میکنم نامه نمیده داره گولم میزنه
از ایور ترس زودرس بودن
خدا دکترمو زلیل کنه
میخا تو بیمارستان دولتی 40تمن بگیره بعد منتم میزاره نامه نمیده ک هروقت من دردداشتم با اون برم بیمارستان

بهش فکرنمیکنم😭🤣

ان شاالله هیچموقع دیگه😁😂

ده سال دیگه😂
ولی چند روز پیش رابطه داشتیم بدون جلوگیری مثه سگ استرس دارم😭

بعد این که بچمو از شیر گرفتم😁

من ۹ سال فاصله بود الان دخترم خیلی بهم کمک میکنه تو مراسم شهیدمون من گذاشتمش پیش دختر بززرگم و رفتم مراسم و از فاصله سنی خیلی راضی ام

سوال های مرتبط