۹ پاسخ

آره خیلی وقته کولر روشن میکنیم روی ۲۵ میذاریم بالاخره بچه هم باید عادت بکنه هوا خیلی گرمه هم خودمون اذیت میشیم روشن نکنیم هم بچه هم جایی آدم میره خب نمیشه بگیم خاموش کن

من کولر روشن نباشه دخترم یه سره نق میزنه نمیخوابه تا خنک بشه بخوابه

آره ولی ظهرا و شبا،و موقع هایی که خیلی گرم میشه
من خود دخترم خیلی گرماییه گرمش میشه گریه میکنه و جیغ میزنه😁
ولی پتو میندازمش روش جلو باد مستقیمم نمیزارمش

آره از اردیبهشت روشنه

اره من ک کلا گرمایی هست توگرمانمیخوابه شباهم پنجره اتاقمون تاصب بازه ک خنک باشه

آره نی نی هم گرمش میشه گناه داره

اره .

اره روسن میکنیم ،بچرو میزاریم جایی ک کولر مستقیم بهش نخوره روشم میندازم

اره.

سوال های مرتبط