۳ پاسخ

دکتر هادی چسبندگی هم نداش اصلا خیلی خوب بود یه هفته ای خوب شد

من پسرمو بردم پیش دکتر ھادی خیلی راضی بودم

سلام آجی جان
من پسرمو ۷ روزگی ختنه بردم
جراحی کردیم نه حلقه
خیلی عالی بود
و یه دکتر بسیار خوب
اگر ساکن تهران هستین آدرس رو برات ارسال کنم ؟؟

سوال های مرتبط