منم موندم حلقه بزنیم یا بخیه
سلاممن پسرمو ختنه کردم دکتر گفت فقط روز اول بهش پاراکید بده دیگه نده بهش وقتی درد داشت لیدوکایین اچ استفاده کن
فقط یبار بهش دادم همون اول ک برگشتیم خونه امروز روز سومیه ک ختنه شده اگر احساس بکنم درد داره بهش میدم
فقط مواقع درد اگرم درد نداشت اصلا نده
من چهار روز دادم بچم یبوست گرفت شدید.زنگ زدم مطب گفت فقط روز اول باید میدادی.ولی به نظرم حداقل دو روز باید بدی بچه درد داره
دو روزه ولی معمولا روز سوم درد دارن برا جوش خوردن من روز سومم دادم مشکلی نداره
یه روز دوروز. من دوروز دادم دیدم درد نداره دیگه ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.