۶ پاسخ

پسر من با اپتامیل روزی ۶ بار پی پی داره🤣🤣🤣

پسرمنم اپتامیل میخوره یک روز درمیون بیرون روی داره

ببر دکتر طبیعی نیس

بچع دو ماهه هفته ای یه بار دسشویی میکنه

من بیومیل میدادم خیلی مرتب یه بار صبح یه بار بعدازظهر شکمش کار میکرد، ولی به خاطر حساسیت مجبور شدم دیگه ندم بهش

پسر منم شیر خودمو میخوره هفته ای یک باره دستشوییش

سوال های مرتبط

مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی