بیش بار 😭😭
کولیکز و گرمیچر خارجی.البته گرمیچر دختر من پاکستانیه از اون قدیمیاس ک عالی جواب داد
بچه ها میدونم کولیک با دارو بهتر جواب میگیره ولی تورو خدا این مواردو انجام بدید ایناام کمک میکنه ،چون دلم برای بچه ها میسوزه گناه دارن طفلیا
۱_اگه شیر خشک میدید که با نظر پزشک شیر خشکش رو آنتی رفلاکس و مخصوص یا شیر خشک سبک بگیرید
۲_شیر رو داخل شیشه شیر برای حل شدن تکون ندید ،با یه قاشق اروم هم بزنید ،اون کفی که با تکون دادن شیشه شیر تولید میشه برای کولیک سمه و تو روده تبدیل به حباب گاز و نفخ میشه
۳_هر روز شکم پهلو رو تا کف پا چرب کنید و ماساژ بدید ۱۵ دقیقه ،ورزش پا حالت دوچرخه زدن و جمع کردن پا داخل شکم یادتون نره فقط اروم ورزش بدید نوزاد بدنش ضعیفه
۴_حجم شیر رو کم کنید ،دفعات شیر دهی رو بالا ببرید و هر بار کمرش رو بمالید اگه اروغم داره بگیرید
میدونم خیلیاشو انجام میدید ولی گفتم شاید به کسی کمک کرد
اينفكول بده خيلي خوبه
من امشب امدم صدای جارو برقی براش گذاشتم رو پام تکونش دادم همون موقع خواب رفت خداروشکر
یکم صبوری کنی بزرگ تر که بشه خیییلی بهتر میشه. میدونم خیلی سخته واقعا درکت میکنم🫠من بعضی وقتا از بی خوابی و کمبود انرژی دوست داشتم بشینم گریه کنم... ولی همش میگذره قربونت بشم♡♡♡
اینفکول بده عالیه
گریپ میکسسچر فقط
شما بهش دارو میدید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.