۹ پاسخ

اینم واسه رفلاکس

تصویر

خیلی سخته، بچه خیلی تو عذابه، همش درد داره ناله میکنه😭😭😭😭

دقیقاااا👌👌👌

تازه شروع شده خواهر

اره بخدااااااا لعنت 😭

مائده یکم صبرکن‌بعدیکماه یذره بهترمیشن
دایانم همین دردارو داشت
بعدازیکماه گرمیچر خارجی دادم عالی بود بخدا چندشبه‌راحت راحت میخوابه
قطره هم‌کولیکز و برای تنظیم گوارشش هم پدی لاکت میدو

دارو نمیدی بهش

بردی دکتر ، وااای من سراولی هلاک شدم همش خفه میشد جلو چشام نمیتونست نفس بکشه تا ۷ ماهگی داشت

خوب میشه کم کم
فقط رژیم غذاییشو رعایت کن به موقع دارو بده

سوال های مرتبط

مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان آیه🩷 مامان آیه🩷 ۱۰ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان نبات💙و عسل🩷 مامان نبات💙و عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی