اینم واسه رفلاکس
خیلی سخته، بچه خیلی تو عذابه، همش درد داره ناله میکنه😭😭😭😭
دقیقاااا👌👌👌
تازه شروع شده خواهر
اره بخدااااااا لعنت 😭
مائده یکم صبرکنبعدیکماه یذره بهترمیشن
دایانم همین دردارو داشت
بعدازیکماه گرمیچر خارجی دادم عالی بود بخدا چندشبهراحت راحت میخوابه
قطره همکولیکز و برای تنظیم گوارشش هم پدی لاکت میدو
دارو نمیدی بهش
بردی دکتر ، وااای من سراولی هلاک شدم همش خفه میشد جلو چشام نمیتونست نفس بکشه تا ۷ ماهگی داشت
خوب میشه کم کم
فقط رژیم غذاییشو رعایت کن به موقع دارو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.