لعنت به واکسن دوماهگی 🥲

۹ پاسخ

منم زدم دیروز خوب بود امروز دهنم سرویس شد رسماااا😢😢 خیلی بیتابی میکنه کم میخوابه بهونه داره همش

منم امروز بردمش🥲 بچه ام خیلی آرومه اما امروز بهونه گیر شده مشخصه درد داره نوع گریه هاش فرق میکنه؛ چهار ساعت یه بار باید قطره استامینوفن داد که دردشون کمتر بشه

لعنت لعنت بچم تو خواب ناله میکنه ولی خداروشکر تب نکرد استامینوفن چهار ساعته بده حتما تب نمیکنه

وایی من چند روز دیگ باید بزنه پسرم 🤕

نه بخدا لعنت به واکسن چهار ماهگی

یک هفته من اسیر این واکسن بودم‌پسرم تب نکرد.ولی انگاری یک بچه ی دیگه شد یک هفته جیغ.زیر سینم جیغ.خوابوندن با صدای سشوار

وا از الان استرس گرفتم

منم امروز زدم قنداق کردم اخرشب تب میکنن الان خابع

استامینوفن بده بزار درد نکشه
پایین پاهاشو با دستمال آروم ببند بزار تکون نده پاشو دردش کم میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۶ ماهگی
مامان قندی مامان قندی ۸ ماهگی
مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۸ ماهگی
مامان پـناه مامان پـناه ۱۴ ماهگی