به وقت واکسن دوماهگی🥲

تصویر
۱۱ پاسخ

منم باید شنبه بزنم خیلی نگرانم

حوله گرم بزار فقط
پاهاشم نزارتکون بده
کاشکی میشد خودمون 1pتامیزدیم بچها نزنن

وای خدا 11 روز دیگه من
خیلی گریه کرد؟

منم ۱۰ روز‌ کمتر مونده😑😑😑😭😭

ای جانم ایشالله ک راحت میگذره عزیزم

زیاد اذیته؟

منم دیروز ۴ ماهگی زدم

نگران نباش خوب ميگذره منم ديروز ٤ ماهگي و زدم

پاهاشو ببند تکون نده

الهی بگردمشون از الان ماتم دارم🤕

وااای ننه😭
۲۰ روز دیگه ما😭

سوال های مرتبط

مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان Yazdan👶🏻 مامان Yazdan👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان طهورا خانم مامان طهورا خانم ۸ ماهگی
مامان الینا و نیلا 🩷 مامان الینا و نیلا 🩷 ۲ ماهگی
مامان حسین فال دعا مامان حسین فال دعا ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۳ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان روشا مامان روشا ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی