به وقت واکسن دوماهگی🤕🥲💉👶🏻🩵

تصویر
۸ پاسخ

منم دیروز زدم براش بچن چطوره آرمه یا بی قراره

این دماسنج ها خوبن؟! من میخواستم بخرم شک داشتم

منم چند روز دیگه باید بزنم
استرس دارم😫🥲

وزن بدو تولد و الانش چقدر بود

خودااا🥲😍
من که هیچ وقت خودم برای واکسنش نمیرم داخل اتاق
بیرون اتاق گوشامو میگیرم😁

انشالله سازگار باشه براش، پاراکید بدی بهتره

الهی دورش بگردم

انشالله که سبک باشه براش

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۸ ماهگی
مامان طهورا خانم مامان طهورا خانم ۸ ماهگی
مامان الینا و نیلا 🩷 مامان الینا و نیلا 🩷 ۲ ماهگی
مامان آقا آریشاه مامان آقا آریشاه ۳ ماهگی
مامان حسین فال دعا مامان حسین فال دعا ۸ ماهگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۳ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی