در کل واکسن دوماهگی خیلی سخت نیست
قبلش نباید استامینوفن بدی،اونجا بچه خیلی درد میکشه،دوسی سی قطره روتاویروس میریزن تو دهنش،یه قطره فلج اطفال،دوتا تزریقم تو دوتا پاش انجام میدن که بچه خیلی گریه میکنه
تا اومدین خونه دوبرابر وزنش قطره پاراکید بدین،بجای هر ۴ ساعتم هر ۳/۵ ساعت بدین
تب نمیکنن یا خیلی تب پایین
اگه رفت بالای ۳۸ باید ببرین دکتر
بهتره آبم نخوره بچه
راستی بخاطر روتا ویروس یکمم شکمشون شل میشه که طبیعیه
چطور بود از تجریه ات بیا بگو منم ۹ تیر باید دخترم ببرم
چطور بود اذیت شد بچت
چطور بود ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.