به وقت واکسن دوماهگی✌🏻

۵ پاسخ

در کل واکسن دوماهگی خیلی سخت نیست

قبلش نباید استامینوفن بدی،اونجا بچه خیلی درد میکشه،دوسی سی قطره روتاویروس میریزن تو دهنش،یه قطره فلج اطفال،دوتا تزریقم تو دوتا پاش انجام میدن که بچه خیلی گریه میکنه
تا اومدین خونه دوبرابر وزنش قطره پاراکید بدین،بجای هر ۴ ساعتم هر ۳/۵ ساعت بدین
تب نمیکنن یا خیلی تب پایین
اگه رفت بالای ۳۸ باید ببرین دکتر
بهتره آبم نخوره بچه
راستی بخاطر روتا ویروس یکمم شکمشون شل میشه که طبیعیه

چطور بود از تجریه ات بیا بگو منم ۹ تیر باید دخترم ببرم

چطور بود اذیت شد بچت

چطور بود ؟؟

سوال های مرتبط

مامان طهورا خانم مامان طهورا خانم ۸ ماهگی
مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان حسین فال دعا مامان حسین فال دعا ۸ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۳ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی
مامان Yazdan👶🏻 مامان Yazdan👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان avin & adrian مامان avin & adrian ۱۳ ماهگی