به وقت واکسن دوماهگی😣🥹

تصویر
۹ پاسخ

بنظرم زیاد پوشوندیش
دوتا لباس و قنداق و پتو تب میکنه ۰

سلام واکسن کی به کی بزنم

یه لگن با یه پارچه با ی تبسنج بزار پیش خودت ،لباساشم کم کن نخی بپوشون ،هوای خونه ن گرم ن سرد ،البته بچرو فقط یکجا بنشون،کمپرس سرد دوتا درس کن همزمان بزار رو دوتا پا،هر یه ربع پنج دقیقه،
.....
تبشم مرتب بگیر،
حتی بعد شیر و بعد قطره خوردن،
دستمال نمدار کن بزار رو پیشونی که تب بالانره،همون یه شب اول سخته تا روز بعد بهتر میشه🌟🌟،

گرم نپوشون بخاطر تبش میگم

اصلاااا پاهاشو نبند
بذار پاهاشو تکون بده واکسن پخش بشه
وگرنه اون جای واکسن سفت و گوله میشه و بعدا خییلی اذیت میشه

چقدر گناه دارن

لعنت به واکسن😑

سخته؟؟ منم فردا باید ببرم

آخی 🥺منم چهارشنبه میبرم

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان طهورا خانم مامان طهورا خانم ۸ ماهگی
مامان الینا و نیلا 🩷 مامان الینا و نیلا 🩷 ۲ ماهگی
مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی
مامان Yazdan👶🏻 مامان Yazdan👶🏻 ۱۲ ماهگی