کمرس اصصصصن نزار نه گرم نه سرد قنداق اصن نکن بزار پاشو تکون بده مدام که ورم نکنه سفت بشه قطره اشو هم هر ۴ساعت بش بده تبشم چک کن تجربه من خداروشکر اصن مشکلی نداشت بچم انگار نه انگار
عزیزم واکسن زدنی بچه تو چند کیلو بود
من مث این تب سنجه خریدم خوبه دما رو درست میگه کجا بچه میزاری
اگه فقط شیر خودتو میدی چکار میکنی که شیرت زیاد میشه
عزیزم تب سنج چند گرفتی
فقط شیر خودتو میدی
منم امروز واکسن دخترم زدم یکم بی قرار بود ولی هنوز تب نکرده
قنداقش هم میکنم خوشش نمیاد
عزیزدلم😍😍ایشالا ک اذیت نشه اقا دایان گل🥰😘
😍اوخداااا انشالله که اذیت نشه من هنوز نزدم فردا میبرمش
یچیز دیگ چون ک پاراکید میدی اندازه وزنش بده دوبرابر ندی اصلا مثلا ۶ قطره باید بخوره
من ۵ روز پیش زدم
خیلی خوب بود اصلا اذیت نشد
فقط خوابش بهم ریخت
اول اینک قنداقش کن از دست هاش ب پایین ببندش ک پاهاشو جم نکنه .بعد هر ۴ساعت دوبرابر وزنش بهش قطره استامیفن بده مثلا ۵کیلویع ۱۰تاقطره بده .بعد تب شو چک کن هعی ک چنانچه از داخل داغ نباشه بعد یه چن دیق کمپرس سرد از رو شلوار بزار رو جای واکسنش
خداروشکر سبک بود چند ساعتی پسرم بی قراری کرد و آروم شد.
پاراکید اگه رو بچتون اثر نکرد همون ساعت اول برین استامینوفن ولوتین بگیرین این اثرش بیشتر تند تند شیر بدین تب نکنه
حتما حتما پاهاش سفت ببند ک تکون نده دردش بگیره از ورمم جلوگیری میکنه همون ۴ ساعت استامینوفنشو بهش بده
همی الان زدمش اومدم خونه🥲🥲
این زرده چیه وسطه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.