لعنت ب واکسن دوماهگی

تصویر
۷ پاسخ

ای‌جااان قیافشووو🥺🥺💋💋💕💕

آره لعنت ب واکسن دوماهگی اینقد گریه کردم ... وای کابوس ۲ماهگی تموم شد باز الان باید استرس ۴ماهگی و ۶ماهگی رو داشته باشم میگن از هرپا دوتا میزنن دارم از الان دیوونه میشم بخدا

ولی دوماهگی سخت نیسیتااااااا ۴ ماهگی و ۶ ماهگی پدر در کنه

لعنت به همشون 🥲

یه ماه دیرتر زدن؟؟

لعنت به همه واکسنا خخخخ

خیلی سخت بود ؟

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان روشا مامان روشا ۲ ماهگی
مامان مهیاس 😍 مامان مهیاس 😍 ۱۰ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 🩷دوقلوها🩷 مامان 🩷دوقلوها🩷 ۹ ماهگی