ب وقت واکسن دوماهگی جیگر گوشه

تصویر
۲ پاسخ

اخه عزیزم منم دخترم 4روز دیگه واکسن دوماهگیشه
بچه شما تب کرد?

مبارکش باشه عزیزم خدا برات نگهش داره ❤️

سوال های مرتبط

مامان طهورا خانم مامان طهورا خانم ۸ ماهگی
مامان الینا و نیلا 🩷 مامان الینا و نیلا 🩷 ۲ ماهگی
مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان حسین فال دعا مامان حسین فال دعا ۸ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۳ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی