لعنت به واکسن دوماهگی

۴ پاسخ

منم دیروز زدم طفلی دخترم فقط گریه میکرد🥺🥺

وای اره دوماهگی خیلی سنگین بود پسر منم خیلی گریه میکرد

منم امروز بردم دخترم زدم واکسن
چهار ساعت نیم میگذره
سر وقت دادم قطره شو
فقط کمی پاش درد می‌کنه
بستم پاعاشو ک تکون نده خوابیده
انشالله اذیت نشه 🥺🥲

چرااا

سوال های مرتبط

مامان روشا مامان روشا ۲ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۶ ماهگی
مامان قندی مامان قندی ۸ ماهگی