اول ختنه الانم واکسن
خدایا بسه دیگ😭 لعنت ب واکسن دوماهگی

۳ پاسخ

واقعا لعنت ب واکسن
از دیروز پدرمو در آورده این بچه از بس ک گریه میکنه 😭😭

منم هفته پیش ختنه کردم فردا هم باید واکسن بزنم 🥲

منم باید چند روز دیگ واکسن بزنیم بعد چند روزش باز بریم برا ختنه😰😰😥🫣میترسممم شدیددد

سوال های مرتبط

مامان قندی مامان قندی ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان روشا مامان روشا ۲ ماهگی
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی