۵ پاسخ

منم رو پامه🫠🫠🫠🫠🫠🫠از ساعت ۷ که بیدار شده دیگ نخوابیده و فقط شیر میخواد
بمیرم براش فک میکنه شیر بخوره حالش بهتر میشه
شیرشم ندم گریه میکنه
پستونکو تف میکنه
وقتیم گریه میکنه سریع اشکش میاد دلم براش کبابه
بخاطر رفلاکس خوابشم سبکه🥲🥲🥲🥲

آخ آخ نگو که دلم خونه پسرم تازه تازه داره اروم میشه
هنوزم توخواب گاهی اوغات میپیچه به خودش از دل درد

خیلی سخته منم این روزا رو گذروندم ب جای رسیده بودم که سر پا هم چرت میزدم وقتی ب خودم میومدم حس میکردم میخام بیوفتم از ی طرفم حساب میکردم در بیست و چهار ساعت کلا من چهار ساعت شو می‌خوابیدم اونم جدا جدا یعنی خواب کامل نبود یکم دیگه تحمل کنی تموم میشه

درکت میکنم دقبقا تو همچین شرایطیم😭

می‌دونم سخته خیلی
ولی دو ماه دیگه درست میشه پسر منم همین‌طور بود

سوال های مرتبط

مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی
مامان اَبرا👸🏻 مامان اَبرا👸🏻 ۲ ماهگی