لعنت به رفلاکس

۳ پاسخ

تعداد دفعات شیردهی رو بیشترکن،اروغش بگیر،حجم شیرو کم کن،زیرسرش بالاشت خیلی نازک بزار تا شیب دار بشه

دختر منم داره دیگه کلافه ام پستونک هم نمیگیره

دقیقا لعنت همش آروغ داره از خواب بیدار میشه شیر میپره تو گلوش بیدار میشه بچم😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی
مامان نورا💗🫀 مامان نورا💗🫀 ۵ ماهگی
مامان دونه ی انار مامان دونه ی انار ۴ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی