فک کنم برای همه نمینویسن
ن مشکلی نداشت انتیم اصلا هرکی سونو میره اینجا انومالی انجام میدن
برای همه نمی نویسن
فقط واضح تر هست و دکتر های حساس می نویسند و اینکه چهره ی بچه کامل مشخص میشه
منم میخام بدونم
من سونو چهاربعدی رفتم انومالیو خیلی دقیق تر از سونو معمومولیه رنگیم عکس میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.