مامانا سونوی ۳ بعدی برای چی میرند؟ زمانش کی هس؟

۵ پاسخ

فک کنم برای همه نمینویسن

ن مشکلی نداشت انتیم اصلا هرکی سونو میره اینجا انومالی انجام میدن

برای همه نمی نویسن
فقط واضح تر هست و دکتر های حساس می نویسند و اینکه چهره ی بچه کامل مشخص میشه

منم میخام بدونم

من سونو چهاربعدی رفتم انومالیو خیلی دقیق تر از سونو معمومولیه رنگیم عکس میده

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شیرین عسل🩵 مامان شیرین عسل🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامی کوچولو👼🏻🐣🍼 مامان سامی کوچولو👼🏻🐣🍼 ۲ ماهگی