خانوما با دستگاه قند خون کی قندم رو بگیرم؟ بهترین زمانش کی هس

۲ پاسخ

ناشتا
دوساعت بعداز صبحانه
دوساعت بعدازناهار
دوساعت بعدازشام

صبح ناشتا
یساعت بعد صبحانه
یساعت بعدناهار
قبل شام
یساعت بعدشام
نصفه شب
دکترم گفت اینجوری بگیرم و یادداشت کنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وپنجم بارداری