خانوما کی رفتید عکس بارداری؟بهترین زمانش کیه؟

۹ پاسخ

من گذاشتم قشنگ شکمم بزرگ بشه فردا پس فردا هر روزی نوبتم بدن میرم

اگه شکم داری برو بد خیلی خسته میشی
من ۳۳هفته رفتم اصلا حال حاضر شدند لباس عوض کردن نداشتم

من ۳۱ هفته رفتم

من شکمم کوچیک بود ۳۶ هفته رفتم

من ابتدای ورود به ۳۵ هفته رفتم.
اما من اصلا ورم نداشتم و شکمم خیلی بزرگ بود.
توان بدنیمم خوب بود،... از ۳۴ هفته نذار رد بشه که سخته

اکثرا میگن بین ۲۸ تا ۳۲ هفته

من این هفته میرم
چون شکمم خیلی بزرگ و تپلی نبود گذاشتم یکم بزرگتر بشه بعد برم

منی ک شکم‌ندارم میترسم نداشته باشم عکسم نتونم یگیرممممم

من ۳۶هفته رفتم
ولی اگه شکمت بزرگه زودتر برو این اخرا اصلا خوب نیس خیلی خسته میشه آدم

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان باران کوشولو مامان باران کوشولو ۸ ماهگی