خانوما سونو وزن برا دوقلو بهترین زمانش کیه

۵ پاسخ

من تو هفته های تو رفته بودم بهتره الان بری چون دوقلوعه بدونی وزنشون چقدره مال من یکیش نرماله یکیش کوچولو

برا من نوشته۲۸ هقته برم

من ۲۸ هفته رفتم یکیشم نوشته ۳۱ هفته

من ۳۰هفته رفتم

همون 30 /31 برو که اگه کم بود تایم جبران داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد