بهترین هفته کیه برا سونوگرافی وزن جنین؟

۸ پاسخ

سلام من ۳۳ هفته ۵ روز رفتم

۳۰ هفته برو که اگه وزنشم کم باشه وقت داشته باشی واسه جبران

من ۳۰و ۵روز رفتم دکترم گفته زود رفتی بهتره ۳۲هفته کامل به بعد باشه

۳۰ تا ۳۲
من دکترم گفته ۳۲ میفرستمت

32هفته

۳۰تا ۳۳ هفته.من دیروز رفتم

32هفته. برا وزن خیلی خوبه

میگن ۳۱,۳۲

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان ❤️کارن جون❤️ مامان ❤️کارن جون❤️ ۹ ماهگی
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی
مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری