۴ پاسخ

ب نظرم الان برو اگه خدای ناکرده وزن بچت کم بود بشه کاری کرد آخه من از رو تجربه خودم میگم

به نظرم تو همین هفته برو که اگه وزن نی نی پایین بود بتونی کاری کنی بزاری 33 و 34هفته بری به نظرم دیر میشه

۲۸تا ۳۲ هفته

من ۳۳ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی