چند هفته وچند روز بودید رفتید سنو رشد
بهترین زمانش کیه

۱۹ پاسخ

دکتر من نظرش این بود هرچی زودتر برم بهتره دلیلیشم این بود اگر بچه وزنش کم باشه میتونه دارو بده و تغذیه امو درست کنم بخاطر همین ۲۸ هفته فرستاد

بنظرم یبار ۳۲
یبار هم ۳۷ اینا که هم وزن رو بفهمی ، هم بریچ یا سفال بودن رو

به من گفت قبل ۲۹باید بری

دوستان اخرین سونو کی باید برای تشخیص نوع زایمان بریم با رشد متفاوته؟

من شکمم پهن و بزرگ شده فکر میکردم وزنش خوب باشه در صورتی که خودم بیشتر چاق شدم

من وزنش یکم پایین بود به موقع فهمیدم که چه چیزایی بخورم خودم چاق نشم بیشتر و بچه وزن بگیره

۲۹هفته کامل بهترین زمان که اگه دوراز جون وزنش کم باشه خیلی دکتر بهت دارو یا رژیم غذایی بده که رعایت کنی برا وزن گیری بهتر

من همون ۳۲ میرم که ماه هشتم بیفتم 🥰

دکتر باید بگه من دکترم گفت ۲۹ هفته ۱ روز برو اولین سونو رشد رو ...

منم ۲۸ هفته و ۶ روز

به من ۲۹ هفته گفت برم

دکترم گفت۳۲ هفتع

دکتر من گفت که ۳۰ هفته

من۲۸میخام برم

بهترین زمانش30هفته و 5 روز نهایتا تا 31هفته

من ی بار ۲۹ هفته رفتم ی بار ۳۳ بمون ۳۰ هفته برو یا ۳۲

مم ۲۹ هفته کامل

من فردا میرم

۳۲ بری بهترین زمانه
منم اون موقع میرم

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۳ ماهگی
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری