خانوما چند هفته بودید رفتید عکاسی بارداری؟

۱۱ پاسخ

من که برای تعیین جنسیت عکس گرفتم همونه.چون قیافم زیاد جالب نیس.ولی بنظرم۳۶هفته واینا خوبه

من ۲۹این ماه نوبت دارم

منم هنوز نرفتم هیچ لباسی هم در نظر نگرفتم تا لباس آماده کنم و وقت بگیرم شاید آخر ماه هشت بشه.

من دیروز رفتم

من شنبه رفتم ۳۴هفته میشد

بهترین تایمشو میگن ۲۸تا ۳۲ هفته س

هفته۳۱

26 هفته

من هنوز نرفتم چون حس میکنم شکمم اونقدر که باید بزرگ باشه نیست

من هنوز نرفتم 😬

من هنوز نرفتم چون شکمم هنوزم درنیومده گذاشتم ماه نهم برم

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد کوچولو😍 مامان مهراد کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان باران کوشولو مامان باران کوشولو ۸ ماهگی