مامانا چند هفته رفتید عکاسی بارداری؟؟؟

۱۱ پاسخ

من هفته پیش که تازه ٣۵ هفته شدم رفتم و واقعا خسته شدم به نظرم باید ٣٠-٣١ هفته رفت

دوتا بارداریم۳۷
ولی بنظرم دیررفتم

میشه لطفا بهم بگید تخت پسرتون رو از کجا گرفتید؟

بنظر من اوایل ماه هشت خوبه.چون اخراشو و‌ماه نه دیکه نمیشه ادم زود خسته میشه من اشتباه کردم

۳۴ رفتم خیلی خوب بود

من میخواستم هفته دیگه برم ولی با این اوضاع شاید مجبور شم 34 هفته برم 🥲

ست هاي بیمارستانی ۷ تیکه
صد در صد پنبه
با طرح و رنگ دلبر
دخترونه و پسرونه
موجود کردیم
کافیه یه سر به کانال روبیکامون بزنی
قیمت خییییلی مناسب تر از مغازها براتون درمیاد
پول یه سه تیکه که از مغازها میخری تو کانال من ۷ تیکه بیمارستانی بخر 😍

ایدی کانال روبیکا
‏nini_heed1

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

میگن ۳۱ هفته خوبه

من رفتم آتلیه گفت آخر ماه ۸ بیا که شکم کامل مشخص باشه

من۳۴ هفته رفتم ولی بازم شکم نداشتم😅

خود عکاسا میگن ۳۸ هفته بهترین موقع اس چون شکم قشنگ بزرگ شده

سوال منم هست🫠

سوال های مرتبط

مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهراد کوچولو😍 مامان مهراد کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی
مامان مهرسامهسامهراد مامان مهرسامهسامهراد هفته سی‌وپنجم بارداری