من هفته پیش که تازه ٣۵ هفته شدم رفتم و واقعا خسته شدم به نظرم باید ٣٠-٣١ هفته رفت
دوتا بارداریم۳۷
ولی بنظرم دیررفتم
میشه لطفا بهم بگید تخت پسرتون رو از کجا گرفتید؟
بنظر من اوایل ماه هشت خوبه.چون اخراشو وماه نه دیکه نمیشه ادم زود خسته میشه من اشتباه کردم
۳۴ رفتم خیلی خوب بود
من میخواستم هفته دیگه برم ولی با این اوضاع شاید مجبور شم 34 هفته برم 🥲
ست هاي بیمارستانی ۷ تیکه
صد در صد پنبه
با طرح و رنگ دلبر
دخترونه و پسرونه
موجود کردیم
کافیه یه سر به کانال روبیکامون بزنی
قیمت خییییلی مناسب تر از مغازها براتون درمیاد
پول یه سه تیکه که از مغازها میخری تو کانال من ۷ تیکه بیمارستانی بخر 😍
ایدی کانال روبیکا
nini_heed1
شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
میگن ۳۱ هفته خوبه
من رفتم آتلیه گفت آخر ماه ۸ بیا که شکم کامل مشخص باشه
من۳۴ هفته رفتم ولی بازم شکم نداشتم😅
خود عکاسا میگن ۳۸ هفته بهترین موقع اس چون شکم قشنگ بزرگ شده
سوال منم هست🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.