شما رفتید عکاسی بارداری؟ چند هفته رفتید؟😄

۱۴ پاسخ

من هفته پیش رفتم عکسش تو تایپیکام هست🥹

۳۲ هفته تا ۳۴ هفته تایم خوبیه

من نرفتم
امیدوارم بتونم برم
دوست دارم

من ۳۳ هفته رفتم.به نظرم نهایت تا ۳۲ ۳۳ برو چون بعدش شکم دگ گرد وبالا نیس بعدم خودت خیلی اذیت میشی

من 33 هفته رفتم

هفته ۳۹

من پنجشنبه میرم 😂

هنوز که هنوزه عکس نگرفتم😕

من هنوز نه
آخرای ۸ چطوره بریم😂

من ۳۵هفته رفتم

من نمیخام برم دوس ندارم اصلن

اخرای ۸ ماه بریم فک کنم اوکی باشه

من قراره ۳۶ هفته برم

زایمان اولمو رفتم 38هفته بودم شب رفتم فرداش زاییدم😐😂😂

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد کوچولو😍 مامان مهراد کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی
مامان باران کوشولو مامان باران کوشولو ۸ ماهگی
مامان مهرسامهسامهراد مامان مهرسامهسامهراد هفته سی‌وپنجم بارداری