ازمایش چواب کبد کلیه هم باید بدی من بجز غذا سنگ کلیه داشتم عفونی بود
منم تابستونی شدم ازین بدتر بود بادمیکرد قرمز میشد
ولی دکتر بهم هیدروکسیزین داد نمیدونم میتونی تو بارداری بخوری یانه
و اینکه ببین حساسیت غذایی چی داری
من فلفل قرمز بادمجون گوجه توتفرنگی یسری چیزارو میخوردم شدید میشد
استرس بدترش میکنه
یه دکتر پوست برو شاید دارو بهتری بهت داد
من کل بدنم انگار اب جوش ریختی میخاروندم باد میکرد یادمه شوهرم ب شوخی دستمو گاز گرفته بود جای دندوناش مث نخود باد کرده بود میخارید
من ماه آخر دچارش شدم خیلی بد، عرق کاسنی و شربت خاکشیر و چیزای سرد استفاده کن تو گرما خارش بدتر میشه، دکتر هم برو ک کلستاز نباشه اگ نبود بهت دارو میده ، برا من هیچکدوم از دارو ها خارشم کم نکرد هفته ها آخر قرص سیتریزین روم اثر داشت
عزیزم کالاندولا یا تریامیسینولون ان ان بزن
دومیه عالیه من داشتم همینو میزدم خوب شد کامل. بی خطر هم هست.
اره منم اینجوری بودم دکتر سیتریزین و امپول بتامتازون داد ازمایشم نوشت برام .سیتریزینو خوردم بعد ۳روز اوکی شد
من فعلا فقط لبم ابسه بد زده اکلی خود ب خود
سدر جواب نمیده ؟
منم انقد خاروندم همه جام زخمه
ماست بزن روش سریع خوب میشه قرمزی خارششم میره واسه منکه اب رو اتیش بود
برو بیمارستان دوتا آمپول میزنن درجا خوب میشه یه چیزی خوردی حساسیت کردی
تو گرما شدیدتر میشه
منم قبلا بدنم صورتم لب هام خیلی بدجور کهیر میزد الان خداروشکر خوبه چند وقت ظاهر نمیشن
عزیزم باید بدونی به چه چیزی حساسیت داری همون نخوری
من کل بدنم این شکلیه. پاهامو کالاندولا با زینک اکساید میزنم. ولی بدنمو نمیتونم میترسم. از خارش هلاک شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.