۳ پاسخ

عزیزم اگر تحویلت میگیره تحویلش بگیر در غیر اینصورت نه شما هم مثل خودش باهاش رفتار کن

من سالی یبار ب مادرشوهرم زنگ نمیزنم 😂😂البته گله ای هم نمیکنه اگه بکنه هم میگم بو نیست شماهم ی احوالی از عروس بگیری

خب شما باید زنگ بزنی عزیزم البته منم نمیزنم ولی درستش اینه عروس زنگ میزنه حال احوال ،

سوال های مرتبط

مامان سید مامان سید ۵ سالگی