شیرخشک کودک نوزاد فرزند پروری بچه جیش

تصویر
۶ پاسخ

قرار نیست ک بخاطر رفتار جاریت خودت رو سرزنش کنی
اگر خانواده همسرت باهات بد نیستن
چ ایرادی داره عزیزم اونا هم پدر مادرن دیگه

اگر فکر میکنی رفتارت تا الان اشتباه بوده
ازین به بعد سبک رفتارتو عوض کن
جلوی ضرر رو از هر جا بگیری منفعته

عزیزم واقعا کار بدی نکردی
منم با مادرشوهرم از اول صمیمی رفتار کردم
باهم خیلی خوبیم
اینجوری خودت آرامش بیشتری داری
خودتو اذیت نکن
هر کسی نمیتونه مثل شما مهربون باشه
مهربونم بودن دل بزرگ میخواد

عزیزم میگن دوری دوستی. منم طبقه بالا مادر شوهرم. ولی جاریم دور. مادرشوهرم رک میگ. اون دور دیگ. وقتی میاد خونش بهترین پذیرایی میشه. من برم ن راحتن با من. و منم از این رفتارشون گله دارم و ناراحتم ولی چاره ای نیس

عزیزم اخلاق ادما باهم متفاوته بعضیا درونگران ولی تو احتمالا برعکسشی راحت تر با ادما صمیمی میشی شاید اجتماعی تری خودت از اول دوست داشتی که با خونواده شوهرت صمیمی باشی حق هم داشتی دیگه کسی جز اونا نزدیکت نبودن اگه همش ازشون دوری میکردی اذیت میشدی

اگه باهات بد نیستن کار اشتباهی نکردی

سوال های مرتبط

مامان نگین مامان نگین ۵ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۵ سالگی