فرزند پروری شیر خشک پوشک. بچه. تب

تصویر
۱۸ پاسخ

من جات بودم روز اول میرفتم هیچی جز سلامت بچت مهم نیس همه ی این استرس ها و ترس ها توی روحیه اش اثر میذاره

بابچه تنها رفتن دوباره به غلط کردن میوفته آدم شوهرت نمیره نرو من که بدون شوهرم بابچه هام نمیرم خونه ی مامانش از یه طرف بچه ها عذیت میکنن ازیه طرف مادرشوهر غور غور میکنه عصاب نمیمونه برام سر بچه هام داد میزنم ودعواشون میکنم

منم مث شما هستم. اگه همسرت میتونه چند روز مرخصی بگیره باهم برید و برگردین. حال و هواتون عوض شه.

منم کرجم یه هفته رفتم شهرستان بچهام لج باباشونو گرفتن اذیتن شدن دوباره اومدم خونه هیج خونه ی ادم نمیشع

من نمیرم هیچ جا خونه خودم نمیشه

ماهم دو روز اول جنگ ول کردیم اومدیم شهرستان

حتما برو سلامتی بچه هات از همه مهمترا

شهر ما فعلا ارومهههه …مادرشوهرم ب پسرش میگ تنها بیا روستامون سمت ارومیه اینا ..

اگ مقر خیلی نزدیکت نیست که خطرناک باشه براتون نرو بمون خونه ات

جای خاصی هستی خطرناک باشه؟

من بودم میرفتم ارامش میگرفتم یه جای امنوبی سذوصدا

ببین اگه قراره بری و بچه ها اذیتت کنن و بدتر اذیت بشی و اعصابت داغون بشه نری بهتره.

کجای تهرانی؟؟
اگه صدا زیاده برو

سراب هم میزنن دیگه

من موندم شوهرم گفت برو من دلم نیومد تنهاش بزازم بندر خیلی میزنن خداروشکر از دیشب خبری نیس

اگر میتونی استرس خودت و بچها رو کنترل کنی نرو شهرستان

بخاطر بچه هات برو

دقیقا منم تو این دو راهی موندم

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۵ سالگی
مامان نگین مامان نگین ۵ سالگی